Tuesday, December 11, 2007

Daha Büyük Plan

Büyük zaferlerimiz ve bereketlerimiz her zaman bize bir karar kadar yakın değil. Hatta bazen bizden yüzlerce karar uzaklıkta oluyor. Ve onlara ulaşmak için birçok kararlar almamız gerekiyor.
Elçilerin İşleri 10. bölümde Petrus’un kararlar serisini okuduğum zaman çok büyük teşvik alıyorum. Petrus yaşamın bir detayından diğerine giderken en sonunda kendi gibi Tanrı’nın çağırışını takip eden Kornelyus’un evine geliyor.
Tanrının planının milyonlarla insanin yaşamında eş zamanlı olarak işlemesi ve yerine gelmesi hakkında düşünmeyi seviyorum.
Yaşamımızın detaylarında Tanrıya güvenmeyi öğreniyoruz. Ve Tanrı bizi kendi planının içine koyuyor. Ve yaşamın her detayında Tanrı’nın kusursuz olan planına güvenmeyi ve itaat etmeyi bizlere öğretiyor.
Finlandiya’ya giderken hava alanında yolcu bekleme salonunda Kazakistan’dan Medineye haçça gitmekte olan yüze yakın insanla karşılaştım.
Onlara baktığımda Tanrı’nın bana Tanrı’dan korkan fakat Kurtarıcı Tanrı’yı tanımayanlarla bir diğer tanışma imkânı sunduğunu anladım.
Onlardan biriyle konuşmaya başladım. Tanıştığım bu adamın adı Borzhan.
Benim Kilise Önderi olduğumu duyduğu zaman, mesajımla son derece ilgilendi.
Ona Kurtarıcım hakkında ve O’nun yüreğimden korkuyu kaldırıp bana emin kurtuluşu verdiğinden bahsettim.
Borzhan doğruluğa çok aç ve susamıştı. O kadar ilgili dinliyordu ki uçağa biniş zamanı geldiğinde beraber yolculuk ettiği arkadaşı birkaç kere uçağa binmeleri gerektiğini söylemek zorunda kaldı.
Tanrı dualarıma cevap verdi. Lütfen Borzhan için dua edin ki tüm dünyadan hacı arkadaşlarıyla birlikte duygusal teşvik alacakları bu zamanda Kutsal Ruh’un eminleştirmesi onu ve onun durumundaki birçok insanı Mesih ile kişisel paydaşlığa ve ilişkiye getirsin.
Bu bir mucizedir ama bu mucize her bir insana bir karar kadar yakın.

No comments: